Hopp til hovedinnhold
Hopp over innholdsfortegnelsen

Importere data fra flere selskaper

Denne funksjonen er utviklet for komplekse organisasjoner, for eksempel kommuner, som inkluderer mindre, relaterte enheter som et eiendomsselskap eller et menighetsråd. Du kan administrere disse enhetene i én enkelt instans, noe som er ideelt for selskaper som er for små til å ha en egen plattform, men for store til å administrere manuelt.

Du kan importere data fra mer enn én bedrift fra et kildesystem som Visma Enterprise og behandle dem parallelt med hovedbedriftens data.


Viktige funksjoner

  • Håndtering av flere ansettelser: Brukere som er ansatt i to eller flere selskaper, får separate brukerkontoer i plattformen.

  • Fleksibel klargjøring av kontoer: Du kan velge om disse brukerne skal få én enkelt, konsolidert konto eller separate kontoer i nedstrømssystemer som Active Directory og Azure AD.

  • Egendefinerte varslingsarbeidsflyter: Du kan bruke de samme varslingsarbeidsflytene som for hovedselskapet, eller du kan enkelt konfigurere separate arbeidsflyter for hvert importerte selskap.

De viktigste fordelene med denne tilnærmingen er reduserte administrative kostnader og økt automatisering.

Eksempel:

Når du har importert data fra flere selskaper, vil de for eksempel vises i samme avdelingshierarki:

  • Brann og redning

  • Kirken

  • Kommunaldirektør

JavaScript-feil oppdaget

Vær oppmerksom på at disse feilene kan avhenge av nettleseroppsettet ditt.

Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt vår support.