Skip to main content
Hopp over innholdsfortegnelsen

Kundestøtte

Hvor kan jeg få hjelp? Alle kunder med en supportavtale har tilgang til vår support. Du kan sende inn saker til supporten her: https: //www.identum.no/support Du kan se status på alle sakene dine her: https://support.identum.no/

Fakturerbar vs. ikke-fakturerbar support Som hovedregel fakturerer vi for tidsbruk når du ber oss om å utføre arbeid på dine vegne, dvs. oppgaver som du eller andre i organisasjonen din kan utføre selv via brukergrensesnittet. Vi loggfører også fakturerbare timer for administrative møter, rådgivning, leveranser, endringsplanlegging, forespurt konsulentarbeid osv. Vi fakturerer selvfølgelig ikke for møter der vi prøver å selge deg en ny modul eller lignende. Så frekke ville vi ikke være!

Vi fakturerer ikke for tid til:

  • Problemer som er vår feil, for eksempel feil, nedetid osv.

  • Når du ber om instruksjoner om hvordan du selv skal utføre en typisk driftsoppgave.

Supportresponstid Dette er regulert av vår SLA (Service Level Agreement), som du kan se her: Tjenestenivåavtale - Norwegian

Kort sagt: Du vil få svar på saken din innen neste virkedag etter at den er sendt inn, dvs. innen 24 timer. Alle henvendelser til kundestøtte må gjøres via http://identum.no/support. Vi kan ikke garantere at henvendelser som sendes til andre e-postadresser eller via telefon, vil bli behandlet i henhold til SLA. For fakturerbart arbeid debiteres support i 30-minutters intervaller.

JavaScript-feil oppdaget

Vær oppmerksom på at disse feilene kan avhenge av nettleseroppsettet ditt.

Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt vår support.