Kundestøtte
Hvor kan jeg få hjelp? Alle kunder med en supportavtale har tilgang til vår support. Du kan sende inn saker til supporten her: https: //www.identum.no/support Du kan se status på alle sakene dine her: https://support.identum.no/
Fakturerbar vs. ikke-fakturerbar støtte
Som hovedregel fakturerer vi for tidsbruk når du ber oss om å utføre arbeid på dine vegne, det vil si oppgaver som du eller andre i din organisasjon selv kan utføre via brukergrensesnittet. Vi loggfører også fakturerbare timer for administrative møter, rådgivning, leveranser, endringsplanlegging, forespurt konsulentarbeid osv. Vi fakturerer selvfølgelig ikke for møter der vi prøver å selge deg en ny modul eller lignende. Så frekke ville vi ikke være!
Vi fakturerer ikke for problemer som er vår feil, for eksempel feil, nedetid osv.
Som hovedregel informerer vi deg på forhånd og venter på aksept før vi påbegynner arbeid som vil resultere i mer enn fire fakturerbare timer.
Responstid for kundestøtte
Dette er regulert i vår SLA (Service Level Agreement), som du kan se her: Tjenestenivåavtale - Norwegian
Kort sagt: Du vil få svar på saken din innen neste virkedag etter at den er sendt inn, dvs. innen 24 timer. Alle henvendelser til kundestøtte må gjøres via http://identum.no/support. Vi kan ikke garantere at henvendelser som sendes til andre e-postadresser eller via telefon, vil bli behandlet i henhold til SLA. For fakturerbart arbeid debiteres support i 30-minutters intervaller.