Skip to main content
Skip table of contents

Brukerstøtte

Hvor kan jeg få hjelp?

Alle kunder med supportavtale har tilgang til supporten vår.

Du kan melde inn saker til support her: https://www.identum.no/support

Du kan se status på alle dine saker her: https://support.identum.no/

Fakturerbar vs ikke-fakturerbar support

Som hovedregel sender vi faktura på medgått tid når du ber oss om å gjøre arbeid for deg, dvs ting du eller andre i din organisasjon har tilgang til å gjøre selv i brukergrensesnittet. Vi fører også timer ifm forvaltningsmøter, rådgivning, leveranser, planlegging av endringer, bestilt konsulentarbeid osv.

Vi fører selvsagt ikke timer ifm møter der vi prøver å selge dere en ny modul eller lignende. Så frekke er vi ikke!

Vi fører ikke timer når:

  • Når det er vår feil, bugs, driftsstans osv

  • Når dere spør hvordan dere selv kan utføre en typisk driftsoperasjon.

Responstid på support

Dette styres av vår SLA, du kan se den her:

Tjenestenivå med standardiserte kompensasjoner (Service Level Agreement)

Kortversjon: Du skal få svar på saker innen neste virkedag etter saken er meldt inn, altså ila 24 timer. Alle supporthenvendelser skal gå via http://identum.no/support. Vi garanterer ikke for at henvendelser til andre e-postadresser eller via telefon vil bli behandlet i tråd med SLA. Ved avtalt fakturering blir brukerstøtte og support belastet per medgått ½ time. 

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.