Skip to main content
Skip table of contents

Brukerstøtte

Hvor kan jeg få hjelp?

Alle kunder med supportavtale har tilgang til supporten vår. Fakturerbart supportarbeid faktureres med 50 % rabatt på gjeldende konsulentpriser, p.t er det 850 kr/time.

Du kan melde inn saker til support her: https://www.identum.no/support

Du kan se status på alle dine saker her: https://support.identum.no/

Fakturerbar vs ikke-fakturerbar support

Som hovedregel sender vi faktura på medgått tid når du ber oss om å gjøre arbeid for deg, dvs ting du eller andre i din organisasjon har tilgang til å gjøre selv i brukergrensesnittet. Vi fører også timer ifm forvaltningsmøter, rådgivning, leveranser, planlegging av endringer, bestilt konsulentarbeid osv.

Vi fører selvsagt ikke timer ifm møter der vi prøver å selge dere en ny modul eller lignende. Så frekke er vi ikke!

Vi fører ikke timer når:

  • Når det er vår feil, bugs, driftsstans osv

  • Når dere spør hvordan dere selv kan utføre en typisk driftsoperasjon.

Responstid på support

Dette styres av vår SLA, du kan se den her:

Tjenestenivå med standardiserte kompensasjoner (Service Level Agreement)

Kortversjon: Du skal få svar på saker innen neste virkedag etter saken er meldt inn, altså ila 24 timer. Alle supporthenvendelser skal gå via http://identum.no/support. Vi garanterer ikke for at henvendelser til andre e-postadresser eller via telefon vil bli behandlet i tråd med SLA. Ved avtalt fakturering blir brukerstøtte og support belastet per medgått ½ time. 

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.