Hopp til hovedinnhold
Hopp over innholdsfortegnelsen

Bruke adgangskontroll til å bestille nøkkelkort og utstyr

Du kan bruke tilgangskontrollmodulen til å opprette et system for bestilling av fysiske gjenstander som utstyr og nøkkelkort. På denne måten kan ledere bestille lisenser, applikasjonstilgang og nødvendig utstyr til nyansatte i én enkelt, strømlinjeformet prosess i eADM.

Når en bestilling er lagt inn, sendes en automatisk e-postmelding til den som er ansvarlig for nøkkelkortene, eller til utstyrsansvarlig.


Konfigurasjon

Følg disse trinnene for å konfigurere denne funksjonaliteten:

  1. Opprett en egen tillatelsesgruppering. Gi den et beskrivende navn, for eksempel "Bestill utstyrspakke".

  2. Legg til de ulike produktene eller pakkene som separate tillatelser innenfor denne grupperingen.

  3. Tilordne et regelsett til feltet "Tilgjengelig for" for å kontrollere hvilke brukere som kan få denne tillatelsen.

  4. Tilordne et regelsett for å enten tildele tillatelsen automatisk eller begrense hvilke brukere som kan få tillatelsen.

  5. Bruk + og i ikonene i funksjonskolonnen for å generere varslingsflyten automatisk.

  6. Tilpass varslingsflyten slik at den oppfyller organisasjonens spesifikke behov.

JavaScript-feil oppdaget

Vær oppmerksom på at disse feilene kan avhenge av nettleseroppsettet ditt.

Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt vår support.