Hopp til hovedinnhold
Hopp over innholdsfortegnelsen

Hva gjør du hvis oppdateringer ikke er synlige etter en synkronisering?

Hvis en manuell eller planlagt synkronisering nylig er fullført, men du ikke ser de forventede endringene i brukergrensesnittet, er årsaken sannsynligvis nettleserens hurtigbuffer. Nettleseren lagrer midlertidige data for å laste inn sider raskere, noe som noen ganger kan hindre den i å vise de nyeste oppdateringene.

Løsningen er å tømme applikasjonsbufferen direkte fra innstillingsmenyen.

Slik tømmer du hurtigbufferen i nettleseren

  1. Klikk på Innstillinger i menyen til venstre.

  2. Klikk på knappen Tøm nettleserens hurtigbuffer nederst i hovedvinduet.

Etter at hurtigbufferen er tømt, lastes siden inn på nytt og viser de nyeste dataene fra den siste synkroniseringen.

JavaScript-feil oppdaget

Vær oppmerksom på at disse feilene kan avhenge av nettleseroppsettet ditt.

Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt vår support.